Ένα δάκρυ μόνο.

Θέμα:  « One ping only The hunt of red October ).

Σήμερα αποχωριστήκαμε τον Μίκη.

Ένα δάκρυ έτρεξε από το δεξί μου μάτι, όχι για το ότι εγκατέλειψε τον μάταιο αυτό κόσμο ( κυριολεκτικά ) αλλά γιατί νιώθω πια πολύ μόνος, μοναχός και άχρηστος.

Το δάκρυ ήταν γι' αυτούς που αναγκαστικά και για το επόμενο διάστημα θα μείνουν πίσω, τους ζωντανούς – νεκρούς.

Μία αυτό - λοβοτομημένη ανθρωπότητα.

Είμαι πια 56 ετών και ψάχνω έναν φωτεινό εκπρόσωπο,  που η γενιά μου να μπορεί να ακουμπήσει και να αναφέρει και να αναφερθεί, έναν ποιητή, έναν σκηνοθέτη, μια Μελίνα, μια Έλλη Λαμπέτη ένα Χορν και δεν βλέπω τίποτα.

Οι πολύβουες σκέψεις μου με τύλιξαν σαν ένα μαύρο σύννεφο, μέχρι που άκουσα το μάνδαλο στην πόρτα.

Ντούπ, ντούπμ Μτάπ.

Μπα!  ποιός να είναι σκέφτηκα, τέτοια ώρα, αφού όλοι έχουν πεθάνει.

Με αργά βήματα και φορώντας την σκοροφαγωμένη μωβ μπέρτα μου από παλιό καλό Μαλί ομάζ με δαντέλα από σέτλαν και μπορντούρα πορκοσέζια δώρο του Μαρκησίου Ντε Σαντ που με φιλοξενούσε στο Σατώ του τον Αύγουστο του 1789, Αχ καλές εποχές.

Άνοιξα με προσοχή την βαρία ξύλινη πόρτα, έχοντας πάντα το αλυσιδάκι από πίσω, και τι βλέπω;

Τον Τάκη τον παλιό μου μαθητή.

Άνοιξα με χαρά και αγγαλιαστήκαμε μέχρι που άρχισε να κλαίει 😥

-          Τι κλαίς παιδί μου ; 

-          Δάσκαλε δεν περίμενα ότι θα έρθει η στιγμή να σε αποχωριστώ και ήθελα να σε δώ.

-          Που θα πάς ;

-          Θα στα πω, πάμε μέσα μην μας δει κανείς, μέρα μεσημέρι και κυκλοφωρεί η μετάλλαξη Mu.

-          Ναι δίκιο έχεις, έχει ακόμα καραντίνα με περίπολα; ο Ξεχαρβαλιάς ; 

-          Όχι αλλά φοβάμαι με όσα βλέπω γύρω μου και θέλω την συμβουλή σου.

-          Να σε κεράσω κάτι ; εγώ έπινα ένα μαντζούνι Tonic με μουστάκια από νυχτερίδα , γλώσσα από πανγκολίνο και βότκα με ξύσμα λάϊμ.

-          Όχι μην σε βάζω σε κόπο.

-          Δάσκαλε θέλω την συμβουλή σου για ότι συμβαίνει και ότι θα συμβεί μια και είσαι ο καλύτερος φτωχό-προφήτης που γνώρισα.

-          Από πού θέλεις να αρχίσουμε, θέλεις από την δημιουργία του σύμπαντος;

-          Σε κάτι ποιο πρόσφατο τι έχεις ;

Λοιπόν άκου και δες ( και ανοίγει την μαγική σφαίρα που την είχε συνδέσει με USB με ένα προτζέκτορα σε ένα σπίτι που ποτέ δεν είχε ρεύμα ).

Πάντα έτσι ήταν σε αυτόν τον κόσμο η ζωή των ανθρώπων. Πάντα πόλεμοι, δυστυχίες, αρρώστιες, πανδημίες, εμφύλιοι, βία και αμαρτία.

-          Αυτά τα ξέρω πες μου κάτι νέο

-          Παιδί μου πάντα βιάζεσαι, ο αρχηγός του κόσμου τούτου για να επισπεύσει τις διαδικασίες που θα τον έφερναν στην επιφάνεια της γης εστεμμένο ως αδιαφιλονίκητο βασιλιά μας έστειλε τον Νικόλαο τον Θεσσαλό.

-          Ποιος είναι πάλι αυτός ;

-          Ο Νικόλας Τέσλα ( Έλληνας από την Σερβία  με καταγωγή Θεσσαλία με πατέρα και παππού  Ιερωμένο )

-          Και;

-          Μας έδωσε την γνώση να διαχειριστούμε το ηλεκτρικό ρεύμα. Και σήμερα αυτό που ζούμε είναι μια ηλεκτρική φυλακή με ψηφιακά κάγκελα.

-          Είναι μια δικτατορία της Τεχνολογικής και επιστημονικής ελίτ. Όπως είχε πει και κάποτε ένας συνάδελφος μου «την καταστροφή θα την φέρουν οι γραμματιζούμενοι ».

Η επιστήμη πήρε την θέση της θρησκείας και οι «ειδικοί» την θέση των παπάδων. Και η Ιερά εξέταση έγινε πια αυτόματη μέσω ιντερνέτ.

-          Δάσκαλε ανησυχώ προφήτεψε κάτι, ότι νάνε.

-          Παιδί μου φαντάσου τον Τιτανικό που σάλπαρε για το άγνωστο και κάποιος το είχε προφητέψει πριν αυτό χτυπήσει στο παγόβουνο.

Ποιος του είδε δώσει σημασία ; κανείς,  και μετά το χτύπημα τι να προφητέψει αν θα βουλιάξει με την πλώρη ή με την πρύμνη ;

-Δάσκαλε κάντα φραγκοδίφραγκα να τα πιάνω.

- Εντός του ιστορικού χρόνο δεν μπορούν να υπάρχουν προφητείες παρά μόνο καταγραφή και παρατήρηση.

- Δάσκαλε υπάρχει ελπίδα ; 

- Και στον Τιτανικό είχαν ελπίδα, ότι κάποιο πλοίο εκεί κοντά θα έρθει και θα τους σώσει αλλά όταν έφτασε το «Καρπάθια» βρήκε ελάχιστους - σαστισμένους-  σε βάρκες να τρέμουν από το κρύο.

- Δάσκαλε πότε θα τελειώσει όλο αυτό που ζούμε με την πανδημία ; βαρέθηκα.

- Παιδί μου όλα είναι γραμμένα και από πριν προειρημένα, 42 μήνες από την έναρξη, 7 φιαλίδια, 7 εταιρίες, 7 υποχρεωτικά εμβόλια, 7 οι πληγές του Φαραώ, 7 και το λουρί την μάνας.

- Δάσκαλε θα το κάνουν υποχρεωτικό;

Ναι ακόμα και στις γάτες.

Αχ! τι θα απογίνω ο έρμος ; 😪  στην δουλειά που δούλευα σαν δούλος πήγαινα καλά, έγραφα άρθρα για κουλουράκια και μετά μου έδωσαν την δυνατότητα να γράφω πιο σύνθετα και υπεύθυνα άρθρα.

-Όπως ;

-Για τούρτες!

-Κατάλαβα ...

-Ήθελα να γίνω μια μέρα ο αρχισυντάκτης στην θέση του αρχισυντάκτη αλλά τώρα μου είπανε ότι αν δεν εμβολιαστώ θα με διώξουν από τις 15 του μηνός και θα πάρουν άλλους στην θέση μου.

Δάσκαλε είμαι απελπισμένος, το σπίτι μου βγήκε στο σφυρί, όλες οι τράπεζες με κυνηγάν όλη μέρα, χρωστώ παντού, ήρθα με το μετρό μια ακόμα και το αυτοκίνητο μου το κατάσχεσε η τράπεζα.

Η Αρραβωνιαστικιά σου δεν σε βοηθάει; 

Α! για την Σούλα λες ! έφυγε με έναν ( ή δύο δεν θυμάμαι καλά ) Αφγανούς και πήρε και ότι μετρητά είχα φυλάξει! Δάσκαλε όλοι με εγκατέλειψαν, ακόμα και ο σκύλος μου ανακάλυψα ότι είναι Γκέϊ.

-          Μην απελπίζεσαι να προσεύχεσαι, πας καθόλου στην εκκλησία;

-          Δάσκαλε, σε μια εκκλησία που πήγαινα έδιωξαν τον προηγούμενο παππά ως αρνητή και πήραν έναν καινούργιο που λέει συνέχεια στους πιστούς να πάνε να εμβολιαστούν και από προχθές έγινε η εκκλησία εμβολιαστικό κέντρο.

-          Καλά και εσύ γιατί δεν πάς να κάνεις το εμβόλιο να ησυχάσεις, βρε αδελφέ, τουλάχιστον να μην χάσεις την δουλειά σου;

-          Δάσκαλε φοβάμαι τις παρενέργειες και διάβασα ότι είναι του 667 (-1)  εφεύρεση.

-          Και τι θα κάνεις;

-          Λέω να πάω στο εξωτερικό είχα ένα θειο στον Καναδά που δούλευε για τις εκκλησίες ( τις καθολικές ) τροφοδοσίες κλπ θα με έπαιρνε μαζί του, θα του πήγαινα και δεκάδες συνταγές για κουλουράκια, θα μου έκανε και τα εισιτήρια.

-          Και τελικά θα πάς ;

-          Όχι

-          Γιατί ;

-          Δάσκαλε τις έκαψαν τις εκκλησίες για κάτι σκάνδαλα που βγήκαν στην επιφάνεια, μαζί με εκατοντάδες πτώματα μικρών παιδιών!

-          Είχα και άλλο ένα θείο από το σόϊ την μάνας μου στο Σύδνεϋ στην Αυστραλία.

-          Αλλά ούτε εκεί μπορώ να πάω, αυτοί εκεί κάτω έχουν τρελαθεί και ο ένας κυνηγάει τον άλλο. Θα πήγαινα ακόμα και στην Τασμανία αλλά εκεί βγήκε ένας δράκος και τους έφαγε ( ο γνωστός Δράκος της Τασμανίας ).

-          Παιδάκι μου τουλάχιστον τα αγαπημένα μου νησιά τα Bora - Bora  έμειναν ανεπηρέαστα.

-          Α! δεν τα έμαθες...  όλοι οι εμβολιασμένοι πήγαν στο νησί North Bora και οι ανεμβολίαστοι πήγαν στο κάτω νησί στο South Bora και τώρα έχουν μεταξύ τους πόλεμο!

Δάσκαλε κάνε ένα από τα μαγικά σου να σωθώ, δεν έχω ελπίδα. 😢🤣😒🤷‍♂️

Περίμενε να γυρίσω τα χαρτιά.

Δεν είχαν περάσει περίπου δέκα λεπτά όταν ο αχαΐρευτος Τάκης έλαβε ένα SMS που τον έκανε να πηδήξει μέχρι το ταβάνι ( είναι χαμηλοτάβανο το καλύβι ) από την χαρά του !

-          Τι έγινε; 

-          Δάσκαλε, Δάσκαλε τα κατάφερες εγκρίθηκε η βίζα μου για το South Africa !

Θα πάω στο θείο μου στο Γιοχάνεσμπουργκ που έχει την μεγαλύτερη φάρμα με κροκόδειλους και βιομηχανία που κάνουν τσάντες και ζώνες.

Και τι θα κάνεις εκεί ;

Δεν ξέρω, πάντως ο θείος μου είπε ότι έχει πολλές προοπτικές η δουλειά και με ρώτησε πόσα κιλά είμαι … 

Δάσκαλε σώθηκα ! Πάω South Africa ! ! ! 

Υ.Γ. είχα καιρό να γράψω και δεν ξέρω πότε και αν ξανασυμβεί αυτό.

Η λογοκρισία του φασισμού στα αντι σόσιαλ μίντια με έχει κάμνει μπάν από παντού, σε λίγο ούτε εγώ δεν θα με διαβάζω.

Ζωή σε λόγου μας.

Μάγκες πιάστε τα γιοφύρια.  

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις