Ερωτική νουβέλα νο 3

 


Έκτακτο το Νέο τηλεφώνημα της Μέρκελ στον Ερντυ μετά από το προηγούμενο 20.9.2020 ( όπως θα μπορούσε πραγματικά να είναι ).

-          -Ο κος Ερνογάν Σουλτάνος του Χαλιφάτου της Ισλαμικής Δημοκρατίας της Τουρκίας ;

-          -Evet

-          Σας συνδέω με την Καγκελάριο του 4ου Ράϊχ ,Γιαβόλ,  Χάϊ Μέρκελ

-          Έλα αγάπη μου σε πιθύμησα, δεν μπορώ να κοιμηθώ τα βράδια, έκανα τόσες μέρες να σου μιλήσω. Είμαι μια γυναικά μόνη.

-          Αφερίμ, μωρό μου, και εγώ οδηγώ και σε σκέπτομαι και είναι αυτό επικίνδυνο,  μπλέξαμε με τους Γκιαούρηδες βλέπεις.

-          Εγώ τι να πω θυμάμαι τον GAP από το Καστελόριζο να ανακοινώνει ότι χρεοκόπησε ! τι τράβηξα τόσα χρόνια η γυναίκα. Να φανταστείς ότι οι γιατροί, ψυχίατροι και ένας φίλος Κτηνίατρος,  που με παρακολουθούν έβγαλαν διάγνωση Βαριά κατάθλιψη λόγω των Ελλήνων, γι αυτό με βλέπεις να τρέμω…  Να φανταστείς ότι μπροστά μου είδα τον Σόϊμπλε να σηκώνετε μια μέρα από την καρέκλα του και να κάνει 3 βήματα πριν πέσει και σπάσει την μύτη του, μιλούσε τότε με τον Βαρουφάκη.

-          Αγκελούλα μου τώρα το έχουμε μάθει το κόλπο, εσύ θα παίζεις τον κακό μπάτσο και ο Γάλλος τον Καλό Μπάτσο, θα τους τρελάνουμε τους Μπουνταλάδες, γιαβάς γιαβάς θα τους τα πάρω τα πετρέλαια, και μετά θα βαράνε το κεφάλι τους στο ντουβάρι, έχε φτάσει η χαζομάρα τους στο Ταβάνι, είπαμε τα μισά δικά σου και τα μισά δικά μου Καζάν – καζάν και οι Γιουνάν με τα Δάνεια και χρέη για πάντα…

-          Αγάπη μου βαρέθηκα θέλω να σε δώ, θα στείλεις το προσωπικό σου – κρυφό - Αεροπλάνο να με πάρεις;  Μόνο εσένα σκέπτομαι ακόμα και διακοπές που πήγα σε ένα μυστικό φιόρδ στα βόρεια της Νορβηγίας σε μια καλύβα με πιγκουίνους και φώκιες μόνο εσένα σκαφτόμουνα. Ευτυχώς είχα μαζί μου τα 2 αγαπημένα μου ντόπερμαν τον Χαϊνριχ Χίμλερ και τον Γιοτζεφ Γκέμπελς.

-          Εβέτ, γιαβρουμ και σου πήρα από το παζάρι ( από την Λαϊκή ) ένα μεταξωτό φορεματάκι.

-          Ναι και εγώ πήρα ένα ταγεράκι μούρλια, σαν τα προηγούμενα Playmobil είναι αλλά σε κόκκινο χρώμα που σου αρέσει.

-          Άγγελλα θα σου έχω και χαβιάρι που σου αρέσει και Λευκό Κρασί ( χύμα ) μου το έδωσαν οι Ρώσοι γιατί τους Υποσχέθηκα να τους δώσω 5 οικόπεδα από την Κρήτη και 3 από τα Δωδεκάνησα.. 

-          Μπράβο Σουλτάνε μου και εγώ από αυτούς ψωνίζω καύσιμα και άλλα πολλά, καλό μαγαζί κάνουν και εκπτώσεις.  Έμαθα ότι έχεις μόνο 5 δις συνάλλαγμα στο ταμείο, να σου στείλω ακόμα 20 δις για Ευρωπαϊκή Βοήθεια δήθεν για κατευνασμό

-          Στείλε ότι μπορείς και εγω θα δουλέψω και θα σου τα επιστρέψω, αν όχι πάρτα από τους Γιουνάνηδες με τόκο.

-          Αχ Ερντυ Λατρεία μου πολυχρονεμένε μου Σουλτάνε περιμένω να με ειδοποιήσει ο Ευνούχος να έρθω στο αεροδρόμιο, πάω να κάνω χαλάουα και αποτρίχωση για να σου αρέσω και στο κομμωτήριο για να γίνω σαν το playmobil  ( έχει γίνει σαν Αρκούδα ) φιλάκια… Μάτς Μούτς, Σλούρπ !

και η συνέχεια : 

Παρασκευή Βράδυ 4.9.2020, ο Ερντυ έχει σερβίρει τα κρασιά στα Ψιλά κρυστάλλινα ποτήρια, όταν μπήκε μέσα η Αγγελα με ένα κοντό Μπεϋμπυ Ντόλ ροζ και το μαλλί PlayMobil.

Εκείνος απλά έβαλε την βελόνα στον δίσκο.... Η Νύχτα ήταν ζεστή και Υγρή... Αχ Βαχ.


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις