Έναρξη και γνωριμία με το Blog μας



Καλώς ήλθατε στο προσωπικό μου Blog Nostradamos

Εδώ με δυνατή δόση χιούμορ και όχι μόνο μπορείτε εναλλακτικά να διαβάζετε εναλλακτικές αναρτήσεις με σχετικά ή και άσχετα θέματα.

Είμαι η καλύτερη πηγή παραπληροφόρησης και ουτοπίας.

Η συνέχιση ανάγνωσης γίνετε με δική σας ευθύνη.

Μερικές φορές είμαι ανορθόγραφός και δεν φταίω εγώ το Word φταίει να τους πείτε να το σιάξουν.

Αν πραγματικά θελήσετε να ενημερωθείτε υπεύθυνα πατήστε εδώ

Υπάρχει και ένα E-mail που μπορείτε να στείλετε τα σχόλια σας, τις κατάρες σας, τις βρισιές σας και τέλος πάντων ότι προορίστε στο τέλος του κείμενου.

Εγώ θα μπω θα τα διαβάσω και μετά ( το ποιο πιθανό θα τα σβήσω ).

Απαντήσεις μόνο σε ερωτήσεις που δεν μου ανεβάζουν το σάκχαρο.

Συμβουλές στον Ψυχολόγο σας, στον γιατρό σας και στον παπά της ενορία σας.

Χρήματα ΔΕΝ δεχόμαστε μπορεί να είναι κορονιασμένα.

Δεχόμεθα μόνο σοβαρές περιπτώσεις εκεί που η επιστήμη έχει σηκώσει τα χέρια ψηλά ( και τα πόδια μην σου πω ) πρώτη ( μπορεί να είναι και η τελευταία )  συνεδρία Δωρεάν.

Καλή ανάγνωση και καλή συνέχεια.                                                                                

E-mail:   nostradamos.hellas@gmail.com 



Σχόλια

Δημοσίευση σχολίου

Εκφραστείτε Ελεύθερα !

Δημοφιλείς αναρτήσεις