Ο Σουλτάνος Σαλτάρισε

 


Θέμα :  Ψυχικές ασθένειες η μάστιγα της εποχής

Ήταν Νύχτα ( πάντα νύχτα συμβαίνουν αυτά ) όταν μέσα στο παλάτι στον 23 όροφο και στο δωμάτιο Α-582 που έμενε ο Σουλτάνος ακούστηκαν – Ξαφνικά -  Ουρλιαχτά και φωνές.

Οι άνδρες της προεδρικής του φρουράς έτρεξαν αμέσως, η Εμινέ δεν ήταν στο παλάτι μια και μετά από το «Κέρατο» τον παράτησε και πήγε και έγινε καλόγρια !

-          Φέρτε τον Ακάρ

-          Ούρλιαζε και πετούσε από το παράθυρο ένα Βάζο δώρο του Κινέζου προέδρου από την εποχή του Σίνγκ ( Μαϊμού ) και κάτι χρυσές καρέκλες ( αυτές ήταν από πραγματικό χρυσό ).

Από τους πρώτους που έτρεξε κοντά του ήταν ένας Ψυχολόγος που έμενε στον από κάτω όροφο και τον κουράρει με ψυχοθεραπεία από τότε που έπεσε από το άλογο μια και κάτι κουνήθηκε από τότε και είχε συχνά ψευδαισθήσεις και μεγαλομανία που τον έκαναν σε όσους δεν γνώριζαν παρεξηγήσιμο.

-          Ερντυ ηρέμισε τι έπαθες, μήπως διάβασες πάλι το Blog του Nostradamou ? από την Ελλάδα ?

-          Όχι

-          Τι έπαθες να φωνάξω τον Dr Ahmet ( ήταν ο κτηνίατρος - foto -  του προεδρικού στάβλου που σε αυτόν είχε μόνο εμπιστοσύνη, μια και μερικές φορές πίστευε ότι ήταν Λιοντάρι ).

-          Όχι με πήραν τηλέφωνο από το πεντάγωνο - το Τουρκικό - και μου είπαν ότι έγινε ένα μικρό λάθος στο αζιμούθιο και βομβάρδισαν στο Ιρακινό Κουρδιστάν 13 δικούς μας με κάτι Βόμβες γεμάτες με Φλίτ.

-          Αμάν, Αμάν τζαϊρι μου, Μεχμέτη μου, Πολυχρονεμένε μου Σουλτάνε και τι θα πεις αύριο ;

-          Τι να πω Βαρέθηκα, είχα στην καρδιά μου και την Αγγέλα αλλά και εκείνη με ξέχασε, νιώθω μόνος, πολύ μόνος, ο γαμπρός μου «έφαγε» 128 δις Δολάρια και μου άφησε και όλες τις πιστωτικές κάρτες απλήρωτες και μου τηλεφωνούν κάθε μέρα πάνω από δέκα φορές από την Halk Bunk και μου ζητάνε Λίρες.

-          Βαϊ, Βαϊ, Τζιβαέρι μου, όλα καλά θα πάνε μωρέ, να τώρα με το Νέο πρόεδρό στην Αμερική θα δεις που θα πάνε καλά, εκεί σε αγαπάνε ειδικά ο Μενέντεζ.

-          ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ  μην μου τον θυμίζεις αυτόν, τι πρόεδρος είναι αυτός ; ένα μήνα κάθε μέρα του τηλεφωνώ και βγαίνει ο τηλεφωνητής, 50 κάρτες μου έφαγε στις αναπάντητες κλήσεις και όλα τα Data.

-          Σουλτάνε μου κάνε κουράγιο τι μπορεί να πάει χειρότερα ;

-          Ο Μητσοτάκης χθες ευχήθηκε να πάνε καλά οι διερευνητικές επαφές !

-          Οϊ μάνα μου, αυτό είναι βαρύ.

Έξω είχε αρχίσει να ξημερώνει, και η πρώτες ακτίδες του ήλιου βρήκε τον ταλαίπωρο Ερντυ σκυφτό να κρατιέται από τις βαριές βελούδινες Κουρτίνες με τα μεταξωτά κρόσσια επιλογή της Εμινέ που τα πήρε με τα κορόιδα τους Κελεμπίες που εμπιστεύτηκαν στην Τουρκία τα πετροδολάρια τους.

Μετά από μια ένεση ηρεμιστική που του έκαναν στα καπούλια με Νοβοκαϊνη ο Ερντυ μπήκε στο Θωρακισμένο αυτοκίνητο.

Κοίταζε γύρω του καχύποπτα και ένιωθε μεγάλη ανασφάλεια, τα 20 χρόνια εξουσίας στην Τουρκία ήταν πολλά, πόσα να αντέξει ο άνθρωπος, δύσκολη χώρα, δύσκολοι άνθρωποι, πολλά τα αντικρουόμενα συμφέροντα.

Η ώρα ήταν 12.45’ όταν όλα τα Τουρκικά κανάλια μετέδιδαν - έκτακτο - ότι ο Ερντυ έχει ανεβεί σε ένα ψηλό κτήριο στην Πόλη και απειλεί να πηδήξει στο κενό.

Το βλέμμα του ήταν απλανές.

Από κάτω εκατοντάδες δημοσιογράφοι και χιλιάδες κόσμου που ρυθμικά φώναζε

-          Πέσε, πέσε, πέσε.

Ήταν ένας Καταθλιπτικός Σουλτάνος σε παρακμή όπου σε μια κρίση άγχους που δεν πήρε τα φάρμακα του, δεν άντεξε.

Στην Ελλάδα ο Μητσοτάκης του εύχονταν Μακροημέρευση, υγεία και να ξεπεράσει σύντομα όλα αυτά τα προβλήματα.

Μείνετε συντονισμένοι, η Νύχτα θα είναι μακρουλή.

Θα σας ενημερώσουμε με νέα Έκτακτα Νέα.

προσφορά : Το τσάι της χαράς από σήμερα θα πωλείται με έκπτωση 50%

Το blog εκφράζει προσωπικές και υποκειμενικές απόψεις με μεγάλες δόσεις

από Χιούμορ, Σάτιρα και φυσικά Τρολάρισμα μέχρι τελικής πτώσης.

Στα σχόλια ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.

Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.

Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.

Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.

Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.

Όποιος πιστεύει ότι θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.

E-mail :   nostradamos.hellas@gmail.com     

Σχόλια

  1. Εισαι Απίθανις, εισαι Θεός εκλαψα απ τα γελια, μιλαμε αν σε διαβαζει κανενας τουρκος θα εχει πρασινοκοκκινησει απ το κακο του 😂😁😁

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εισαι Απίθανις, εισαι Θεός εκλαψα απ τα γελια, μιλαμε αν σε διαβαζει κανενας τουρκος θα εχει πρασινοκοκκινησει απ το κακο του 😂😁😁

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Εκφραστείτε Ελεύθερα !

Δημοφιλείς αναρτήσεις