Me, myself, and I

 


Θέμα : μπλέξαμε τα μπούτια μας

Ήταν που ήταν δύσκολες οι γνωριμίες ήρθε και η πανδημία και κατέστρεψε ότι με τόσο κόπο είχαμε χτίσει, το φλερτ, το ανακάτεμα στο στομάχι, το φτερούγισμα στην καρδία και ανάμεσα στα σκέλια μας, το ρέψιμο μετά από μια κόκα κόλα, και αντικαταστάθηκε από την αγωνία του Like και της αντοχής της μπαταρίας μας, βάλαμε όριο όχι τα όνειρα μας αλλά τα Data μας.

Μια καλή κοπέλα μου έστειλε ένα γράμμα ( E-mail ) και μου γράφει :

Αγαπητή μου είμαι η Πόπη ( σαν την γιαγιά μου την Καλλιόπη ) θα έλεγα ότι είμαι μια χαριτωμένη φοιτήτρια στο 2ο έτος μιας σχολής που δεν θυμάμαι που ακριβώς είναι, μια και είχα πάει μια φορά να γραφτώ και δεν ξαναπήγα αφού ξεκίνησε η πανδημία του Κορωνοϊού.

Τώρα με την Τήλε διδασκαλία έχω βαρεθεί και δεν ξέρω τι να κάνω, ανοίγω διάφορά παράθυρα ταυτόχρονα και σερφάρω, μια για μόδα, μια με κάτι Ινφλουέντσες που ακολουθώ, μια για πόρνο sites.

Δεν πρόλαβα να έχω μια ολοκληρωμένη σχέση γιατί διάβαζα πολύ και έλπιζα ότι στην σχολή θα αρέσω σε κάποιο αγόρι, αλλά τώρα η μισή μου ντουλάπα με τα φορεματάκι και κάτι παντελονάκια που είχα έχει μετακομίσει στο πατάρι μια και έγινα σαν φώκια από το πάχος.

Ξυπνάω το βράδυ και τρώω, μια φίλη μου είπε ότι είναι από την Κατάθλιψη λόγω του μακρόχρονου εγκλεισμού και της μοναξιάς αλλά εγώ πιστεύω ότι είναι από την αγαμία.

Δοκίμασα πολλά για να αυτό ικανοποιηθώ, αλλά έκανα το λάθος και άφηνα την τηλεόραση - για να έχω μια παρέα - ανοιχτή και πάνω στο καλύτερο εμφανίζονταν ο Σήψας ή ο Χαρδαλιάς ( Tragic ).

Δεν μπορώ άλλο, θέλω να πάω στην μαμά μου αλλά είναι μακριά σε άλλο Νομό και ο Αδελφός μου έχει αποκλειστεί στο Λονδίνο που σπουδάζει.

Αυτός έχει τουλάχιστον παρέα μου είπε ότι αρραβωνιάστηκε έναν συμφοιτητή του από το Γιορκ τον Σμίθ, καλό παιδί, ταιριάζουν.

Μέσα στα αδιέξοδά μου έψαξα στο Ιντερνέτ να βρω κάποιον άντρα αλλά τώρα με το κίνημα me too που έφτασε στην Ελλάδα με αποφεύγουν και μου ζητάνε μόνο σεξ μέσω Ιντερνέτ ή ομαδικό από σχετικά τηλέ sites.

Μερικοί μου ζήτησαν να υπογράψω αμοιβαία αποδοχή – συναίνεση σε γενετήσια πράξη αλλά τα ΚΕΠ ήταν κλειστά και έτσι πάλι έμεινα μόνη.

Με είχε πιάσει μια απελπισία ώσπου ένα βράδυ χαζεύοντας στο master Chef τον αγαπημένο μου τηλεμάγειρα και τρώγοντας ένα κιλό παγωτό που είχα πάρει σε προσφορά από τα Lidl σκεφτικά να κάνω 3 διαφορετικά προφίλ.

Έτσι στο ένα είμαι εγώ, στο δεύτερο προφίλ μια άλλη φανταστική ( Avatar )  μια δηλαδή που θα ήθελα να είμαι και στο τρίτο ( το μακρύτερο από άποψη κειμένου ) ένας Ιδανικός – Φανταστικός – άντρας καλύτερος και από το Bachelor.

Μιλάμε αρκετό καιρό τώρα και έχουμε γνωριστεί, μάλιστα ο κάθε ένας μας έχει αποκτήσει και φίλους !  και με το Photoshop κάνω θαύματα και ανεβάζω καταπληκτικές φωτογραφίες από ανύπαρκτες διακοπές στα Fiji στα Κουφονήσια και  στην Μύκονο σε γιοτ.

Φίλη μου , καλή μου φίλη πρώτη φορά νιώθω ευτυχισμένη.

Μάλιστα έχασα και τα περιττά κιλά, και οι 2 μας διεκδικούμε τον μελαχρινό άντρα των ονείρων μας, αν και στα σημεία δείχνει να συμπαθεί περισσότερο εμένα.

Μου λέει ότι θέλει να με γνωρίσει και από κοντά όταν τελειώσει αυτός ο κορονοιός, να με σφίξει στην ζεστή του αγκαλιά με τα μεγάλα χέρια του, και να με φιλήσει έτσι όπως δεν έχει φιλήσει ποτέ καμιά άλλη γυναίκα.

Αχ ! είμαι ερωτευμένη με ένα Avatar !

Χθες πάνω στο καλύτερο που ήμασταν στο messenger και οι τρεις μας αλλά και άλλοι φίλοι έπεσε το ρεύμα για αρκετή ώρα ( μετά από μια βλάβη της ΔΕΗ είπαν ) πήγα να τρελαθώ με ενοχλούσε ακόμα και ο θόρυβος από το Ηλεκτρονικό ρολόι που είχα στην Κουζίνα, έξω ήταν μαύρη νύχτα και εγώ μόνη με μια γιαγιά από το κάτω διαμέρισμα που πέθανε ο άντρας της από κοροναϊό πρώην στρατηγός 103 ετών και Θυμιατίζει συνέχεια.

Φίλη μου καλή μου φίλη λες να με αγαπάει αληθινά ; μου στέλνει καρδούλες, μηνύματα συνέχεα, και όλο με ρωτάει τι κάνω, αν είμαι καλά και μόλις έρθει στην Ελλάδα μου είπε να τον περιμένω στο Αεροδρόμιο.

Τώρα είναι στο Ντουμπάϊ γιατί έχει εκεί δουλειές με κάτι Σαουδάραβες, είναι στην Βιομηχανία των πετρελαίων ή κάτι τέτοιο.

Χώρισε πρόσφατα μου είπε με μια αεροσυνοδό από την Σιγκαπούρη μια και εκείνη τα έφτιαξε με ένα πιλότο που τώρα είναι άνεργος και έγινε ταξιτζής στο Χόνγκ Χονγκ.

Αλλά και εκείνη έμεινε από δουλειά και τώρα κάνει Βίζιτες στην ίδια πόλη ( την πηγαίνει ο Ταξιτζής – Πιλότος ).

Φίλη μου η μοναξιά δεν παλεύεται, ούτε η κακή υγεία αλλά εγώ επιμένω ότι θα έρθουν καλύτερες μέρες και νύχτες, να χθες είπαν θα μας εμβολιάσουν όλους μέχρι τον Σεπτέμβριο αλλά δεν συγκράτησα το έτος, και θα μας μαρκάρουν με πιστοποιητικό, Barcode και QRcode αν και θα προτιμούσα με καυτό σίδερο στα καπούλια σαν τις αγελάδες στο West.

Δεν με νεάζει αρκεί να είμαστε ασυπτωματικοί, κορονιασμένοι και εμβολιασμένοι ( με πιστοποίηση – είπαν ) σαν την γάτα μου που έχει και τσιπάκι, αρκεί να είμαι με τον καλό μου.

Η άλλη φίλη μου είναι ζηλιάρα και μου είπε να επισκεφτώ ψυχίατρο, πήρα τηλέφωνο για να κλείσω ραντεβού και μου είπε ότι έχει ένα κενό 15 Ιουλίου του 2024 στις 15.30, αλλά δεν μπορώ γιατί εκείνη την ώρα έχω κλείσει να κάνω μανικιούρ, πεντικιούρ και μιζανπλί.

Φίλη μου καλή, καλή μου φίλη ο δασύτριχος ( και καλλίγραμμος ) Κούλης μας έκλεισε πάλι μέσα, έτσι μέσα ήμουν πάντα, με φοβίζει ότι υπάρχει έξω από τα τείχη του σπιτιού μου που είναι ο πύργος της φυλακισμένης πριγκίπισσας των ονείρων μου.

Τα μαλλιά μου δεν είναι πια τόσο μακριά για να τα κάμω πλεξούδες να τις ρίξω από το μπαλκόνι μου ( μένω και ψηλά στον 6ο όροφο ) για να τις φτάσει ο καλός μου πρίγκιπας που θα έρθει καβάλα πάνω σε ένα λευκό άλογο φορώντας μια άσπρη μάσκα.

Φίλη μου θα σε αφήσω γιατί τώρα μια και έχει φορτιστεί το Tablet και το Smartphone και εγώ νιώθω έτοιμη να μπω στο δικό μου, δικό σας Matrix.

Θα σας βρω εκεί έξω, όταν όλα τελειώσουν και όταν όλοι οι τρελοί θα είναι έξω να γυρίζουν στις έρημες γειτονιές και να γελάνε με την τρέλα μας.

Καλή Νύχτα Reality. Καλή μέρα Κόσμε.


- Δεν έφταιγα εγώ, μου είπε ότι θα πάει μέχρι το Super market, ήταν απο το προηγούμενο Lockdown, έστειλε και SMS είπε, και άργησε ! δεν φταίω εγώ αυτός έπεσε πάνω στο Κουζινομάχαιρο που τρόχιζα τρεις μέρες, ήταν ατύχημα, Δεν θα το ξανακάνω.

 Το blog εκφράζει προσωπικές και υποκειμενικές απόψεις με μεγάλες δόσεις

από Χιούμορ, Σάτιρα και φυσικά Τρολάρισμα μέχρι τελικής πτώσης.

Στα σχόλια ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.

Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.

Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.

Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.

Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.

Όποιος πιστεύει ότι θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.

E-mail :   nostradamos.hellas@gmail.com   

 

Σχόλια

Δημοσίευση σχολίου

Εκφραστείτε Ελεύθερα !

Δημοφιλείς αναρτήσεις