Είμαι εγώ χοντρή ;

 

Θέμα : και τώρα πως εμφανιζόμαστε στην παραλία;

Μερικές φορές λαμβάνω γράμματα ( τώρα τα λένε E-mail ) με προσωπικές ιστορίες ή οικογενειακές και προσπαθώ να δώσω χαρά και στοργή στους καταπονημένους ( όσοι έχουν μείνει ακόμα ζωντανοί ) και σε όλους τους ασυμπτωματικούς κορονιασμένους φίλους μου.

Σε εμβολιασμένους και μη.

Μια κοπέλα η Χριστίνα μου έστειλε το παρακάτω γράμμα και την ευχαριστώ για τα καλά της Λόγια.

Εν Αθήναις τη 16 Ιουνίου 2021

Αγαπητέ κύριε Νοστράδαμε σας καλημερίζω.

Είμαστε όλοι ( σχεδόν ) καλά και το ίδιο επιθυμώ και δια εσάς.

Είμαι μια χήρα η κακομοίρα που έχασα τον 3ο μου σύζυγο από τον κορονοϊό ( έτσι μου είπαν) .

Ήταν Ναύαρχος με «πλάκα» τα γαλόνια και καλή σύνταξη και εγώ ήμουν η Ναυαρχέσα..

Παλαιότερα είχα κάνει 2 γάμους αλλά και αυτοί έφυγαν κάπως νωρίς ( για τον άλλο κόσμο )  δίχως να αφήσουν έστω ένα γράμμα. 

Τον πρώτο θα τον θυμάμαι για πάντα ήταν και ο πρώτος μου έρωτας ο Γιακουμής που έριχνε τα μπετά και τα σίδερα ηλιοκαμένος και καταϊδρωμένος καλοκαίρι στο αυθαίρετο του πατέρα μου στην Σαλαμίνα.

Για τον Δεύτερο δεν θυμάμαι πολλά.

Τώρα είμαι μόνη μου τα παιδιά μου και τα τρία έφυγαν εδώ και χρόνια στο εξωτερικό, ο Νικολάκης μου παντρεύτηκε στην Φιλανδία μια καλή κοπέλα από την Νιγηρία, έκανε και περιτομή το πουλάκι μου, η Μαρία η μεσαία μου κόρη παντρεύτηκε και αυτή αλλά λόγο κορονοϊού δεν μπόρεσα να πάω στον γάμο που έκανε με την Τζούλη που δούλευαν μαζί ως Σεφ σε τοπικό ρεστοράν.

Ο Τρίτος ο Μικρότερος δουλεύει σεζόν στην Αλβανία

Τώρα σου γράφω γιατί άρχισαν τα μπάνια, και είπα να πάω και εγώ με μια φίλη που πήρε και αυτή πρόσφατα σύνταξη στον Αλιμο.

Ήταν όμορφα, το προηγούμενο βράδυ είχαν κάνει ένα κορονοπάρτι εκεί και είχαν κάψει τις ομπρέλες και έτσι καθίσαμε στον ήλιο.

Τότε ήρθε το τηλεοπτικό συνεργείο του STAR κα άρχισε να «τραβάει» πλάνα από κάτι καλλίγραμμα κορίτσια, από εμπρός από πίσω και όταν έκαναν βουτιά στην θάλασσα.

Τότε καλέ μου φίλε συνειδητοποίησα ότι μεγάλωσα, η πανδημία με πάχυνε έχω «πάρει» πάνω από 20 κιλά. Δεν μπορώ να τα χάσω παρ' όλες τις προσπάθειες.

Νιώθω ότι είμαι σαν ένα μικρό στρουμπουλό γουρουνάκι.

Δεν αρέσω.

Τώρα θα αρχίσω πάλι δίαιτα, θα πάω και για περπάτημα εσύ τι θα με συμβούλευες ;

Καλή μου φίλη Χριστίνα.

Τα Γουρουνάκια και όλα τα ζωάκια είναι καλά μια και είναι πλάσματα του θεού.

Θα σε συμβούλευα να αποδεχτείς την εικόνα σου και να την αγαπήσεις.

Ξέρω ότι καμιά φορά η μοναξιά και η πίεση που ζούμε όλοι μας εδώ και δύο χρόνια σε οδήγησε να παρατήσεις την εμφάνιση σου.

Δες γύρω σου μπορεί να είναι ακόμα ένας Γιακουμής εκεί έξω για εσένα που απλά δεν έτυχε ακόμα να τον συναντήσεις.

Ποτέ δεν είναι αργά, φτιάξε ίνσταγραμ, φάσεβοοκ, Τικ – Τοκ και πες παντού Hello World ήρθα.

Δείξε την προσωπικότητα και τα κάλλη σου δεν είναι ντροπή που δεν ανταποκρίνεσαι στα ιδεώδη και στα ιδανικά ανορεξικά μοντέλα της Βιομηχανίας μόδας και διαφήμισης.

Αυτά είναι ψεύτικα, φτιαχτά εσύ είσαι αληθινή , γνήσια και γεμάτη υποσχέσεις.

Η ζωή είναι για όλους όχι μόνο για τους αδύνατους.

Αναμένω με χαρά νέα σου.

Διαβάστε και το Σχετικό άρθρο για Εύσωμους

 

 Το blog εκφράζει προσωπικές και υποκειμενικές απόψεις με μεγάλες δόσεις

από Χιούμορ, Σάτιρα και φυσικά Τρολάρισμα μέχρι τελικής πτώσης.

Στα σχόλια ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.

Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.

Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.

Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.

Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.

Όποιος πιστεύει ότι θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.

E-mail:   nostradamos.hellas@gmail.com  

Σχόλια

Δημοσίευση σχολίου

Εκφραστείτε Ελεύθερα !

Δημοφιλείς αναρτήσεις