Αποκλειστική συνέντευξη με τον Ντόναλντ Τράμπ

Θέμα : Ανάθεμα

Η συνέντευξη πραγματοποιήθηκε 10 Νοεμβρίου 2020 με τηλεπάθεια ( όπως η τηλεκπαίδευση ) μετά από συνεχείς προσπάθειες σύνδεσης με το υποσυνείδητο του Ντόναλντ κάτι πολύ δύσκολο και λόγω της απόστασης και διαφοράς ώρας. 

Ξεκινάμε σύνδεση ο.κ. πάμε

Καλησπέρα Ντόναλντ τι κάνεις ;

-          Βρίζω, αλλά για εσένα θα κάνω ένα διάλειμμα

-          Ευχαριστώ θα είμαστε απόλυτα ειλικρινείς μια και η συνέντευξη είναι  δηλαδή μια Φανταστική συνέντευξη στο Υπερπέραν.

-          Ο.κ είσαι Φανταστικός Nostra ( Στο Αμέρικα τα κόβουν τα ονόματα όπως στην Λάρισα ).

-          Πως και έγινες πρόεδρός ; μια και θυμίζεις Καραγκιόζη ή Ντόναλντ Ντάκ ;

-          Να σου πω ούτε εγώ το πίστευα, αλλά ήθελα να αποδείξω ότι μπορεί μια προσωπικότητα ( ένα δημόσιο Είδωλο ) να γίνει πρόεδρος των ΗΠΑ. Σε αυτό με βοήθησε μια εκπομπή στην Ελλάδα, με την Αννίτα από ότι θυμάμαι που ο Νίκος Καρβέλας αποδόμηση εντελώς τον Μύθο του Τραγουδιστή – Θεού με τις απίστευτες αμοιβές κάνοντας επιτυχία τραγουδίστριες με ένα δόντι.

-          Ενδιαφέρον αλλά ήξερα ότι οι κύριοι χρηματοδότες σου στην εκλογή ήταν Δημοκρατικοί πως τους έπεισες ;

-          Ναι δεν κατάλαβαν ότι το μότο μου είναι Τα πάντα για να επιτευχθεί ο σκοπός, και ο σκοπός αγιάζει τα μέσα, έτσι χρησιμοποίησα μετά από ενδελεχή μελέτη τα δικά τους όπλα εναντίων τους

-          Μιλάς με γρίφους γέροντα δηλαδή ;

-          Να θυμάσαι που πριν τις εκλογές ( πάντα τις προηγούμενες ) έβριζα τον τύπο και τα κανάλια και τους Δημοσιογράφους ;

-          Ναι

-          Είχα κάνει μια έρευνα στην Google ότι η νέοι δεν εμπιστεύονται την ενημέρωση τους στην τηλεόραση το θεωρούν παρωχημένο και κατευθυνόμενο μέσο,  και  έτσι τους πήρα μαζί μου, Ψήφησαν εμένα γιατί μέσω εμού θα έβριζαν όλοι μαζί τους καλοπληρωμένους και διεφθαρμένους δημοσιογράφους.

-          Ναι καλά μέχρι εδώ αλλά συνέχισες την κόντρα και μετά ως πρόεδρος.

-          Ναι έτσι έδειχνα ότι είμαι συνεπής με τις απόψεις μου, δεν τους «πούλησα».

-          Έφταναν όλοι αυτοί για να εκλεγείς Πρόεδρος ;  

-          Όχι φυσικά, στην ουσία είμαι ο πρώτος πρόεδρος που τον εξέλεξε το Internet !

-          Τι εννοείς ;

-          Να, είχα τουλάχιστον 20 διαφορετικούς λογαριασμούς  με ψευδώνυμο σε 3 υπολογιστές και έμπαινα μέσα σε ομάδες, ότι μπορείς να φανταστείς και για ότι θέμα θέλεις, ακόμα και σε συνομοσιολόγους, για εξωγήινους κλπ. Ε λοιπών σε αυτούς απευθύνθηκα, και αυτοί με ψήφησαν ως μια εναλλακτική καρικατούρα που θα έκανε την διαφορά ή θα έφερνε την καταστροφή όπως μερικοί ήθελαν και  περίμεναν ( καταστροφολόγοι ).

-          Μα ήσουν δημαγωγός, λαϊκιστής και Οπορτουνιστής.

-          Ναι σου είπα κατάλαβα τι θέλουν και τους το έδωσα αλλά και τι δεν θέλουν και έκανα το ίδιο και σε αυτούς.

-          Είσαι απίστευτος έχεις διαβάσει Νικολό Μακιαβέλλι ;

-          Όχι Ιταλός από τη Νέα Υόρκη είναι ;

-          Ναι έχει πιτσαρία στην 5η λεωφόρο.

-          Τελικά έβγαλες κάποια συμπεράσματα ; με το ότι μυαλό διαθέτεις.

-          Ναι κατάλαβα ότι οι ψηφοφόροι είναι αχάριστοι !

-          Δηλαδή ;

-          Να ότι και να τους δώσεις αυτοί θεωρούν ότι ήσουν υποχρεωμένος να τους το δώσεις, ότι το δικαιούνταν, για παράδειγμα όταν εκλέχτηκα μείωσα δραστικά την ανεργία, έδωσα καλύτερες δουλειές και μισθούς και Γεμάτα ωράρια ( Full time jobs ) και πιο το ευχαριστώ ; να δες οι ίδιοι που ωφελήθηκαν τώρα με βρίζουν.

Οι ψηφοφόροι είναι μια ιδιαίτερη κατηγορία ανθρώπων, αναζητούν την ασφάλεια στο μέλλον με μια προοπτική τετραετίας, στην πραγματικότητα δεν τους ενδιαφέρει τι έκανες μέχρι σήμερα αλλά τι θα κάνεις γι αυτούς αύριο, και όταν λέμε αύριο εννοούμε στο άμεσο χρονικό διάστημα όχι μετά από 2 ή 6 έτη. Φοβούνται για το αύριο και έχουν αφομοιώσει το χθες ως θέσφατο.

-          Και με τον Κορόνα τι έγινε και τα έκανες θάλασσα ;

-          Δεν φταίω εγώ ακολουθούσα τους ειδικούς επιστήμονες και τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας και είδες τι πάθαμε.

-          Ναι αλλά και εσύ τους έλεγες να πίνουν χλωρίνη ! παρουσία της Ιατρού των ΗΠΑ που το βρήκες αυτό ;

-          Κοίτα σε ένα Chat διάβασα ότι ο Joe από την Νεμπράσκα το πρότεινε και πήγε καλά

-          Τι είναι διάσημος Λημωξιολόγος ; 

-          Όχι κτηνοτρόφος με Αγελάδες.

-          Και μετά αρρώστησες και εσύ !

-          Ναι και έγινα καλά σε 3 μέρες και είπα ότι θα δώσω σε όλους τους Αμερικανούς την θεραπεία που κόστισε 60.000 δολάρια !  Αλλά δεν τους είπα ποιος θα τα πληρώσει.

-          Τελικά κοντραρίστηκες με όλους σε σημείο να μην σε στηρίζει κανείς μια και ήσουν ο φόβος και ο τρόμος γιατί το έκανες αυτό ;

-          Είχα βαρεθεί να ακούω από καλοπληρωμένους συμβούλους διαφορετικές απόψεις, τι να έκανα ; δεν είχα εμπιστοσύνη πια σε κανένα, ακόμα και όσους έδιωξα ο κάθε ένας έγραφε και ένα βιβλίο που περιέγραφε πόσο κακός άνθρωπος ή πρόεδρος ήμουν. Μακάρι να σε είχα γνωρίσει από πριν. Με πούλησαν οι ίδιοι που ταΐζα.

-          Μακάρι, όχι ότι θα με άκουγες και εμένα, αλλά τουλάχιστον εγώ θα είχα γίνει πλουσιότερος κατά μερικές χιλιάδες δολάρια.

-          Εσύ γιατί δεν έκανες πολέμους όπως όλοι οι προηγούμενοι πρόεδροι ;

-          Μου είπαν να κάνω αλλά όταν έμαθα ότι θα σκοτωθούν Αμερικανοί στρατιώτες δεν έδωσα την άδεια μου. Κοίτα με κατηγόρησαν αρκετές φορές ότι ξόδευα πολλά χρήματα με όμορφες γυναίκες αλλά δεν πείραξα ποτέ κανένα, Ε ! ναι έτσι ήταν, και όσες απέρριψα βγήκαν μετά από 20  και 30 χρόνια και είπαν ότι τις ενόχλησα ερωτικά κλπ. ! και με τάραξαν στις μηνύσεις.

-          Ναι αλλά ήσουν και πολλά χρόνια με την Μελάνια

-          Ναι ήταν και είναι μια κούκλα αλλά να σου πω την αλήθεια δεν πίστευε ότι θα εκλεγώ πρόεδρος, εγώ με τα χρήματα που μου έδιναν τρολάριζα του υποψηφίους στο ίδιο κόμμα που ήμασταν αλλά και τους αντιπάλους, πιστεύω ότι στην προηγούμενη ζωή μου ήμουν ο Βασιλιάς των τρόλ. Όταν εκλέχτηκα η Μελάνια έπληττε μέσα στους τοίχους του λευκού οίκου, και ιδιαίτερα με τα τυπικά. Αναγκάστηκε να παρακολουθήσει ιδιαίτερα μαθήματα υποκριτικής για να μπορεί να προσποιείτε ανάμεσα σε κόλακες και υποκριτές που με περιστοίχιζαν. Μάλιστα μου ξεκαθάρισε ότι σε καμία περίπτωση δεν θα έμενε στον λευκό οίκο για δεύτερη θητεία.

-          Τι γνώμη έχεις για τον Μπάϊντεν ;

-          Ένας ηλικιωμένος σαν και εμένα είναι απλά εγώ έπινα Οβομαλτίνη και ήμουν σε καλύτερη κατάσταση από αυτόν.

-          Τώρα γιατί αμφισβητείς τα αποτελέσματα το 2020 ;

-          Κοίτα έχουν μαζευτεί πολλές δικαστικές υποθέσεις κάνω ένα παζάρι και ότι κερδίσω. Να ξέρεις ότι είχα όλη την καλή διάθεση και τις καλύτερες προθέσεις για την χώρα μου.

-          Σε πιστεύω ρε Ντόναλντ, αλλά οι συμπατριώτες σου δεν σε πίστεψαν.

-          Να ξέρεις ότι αν έμενα για ακόμα 4 χρόνια θα έλυνα πολλά προβλήματα στην Αμερική αλλά και στον Κόσμο.

-          Τώρα τι θα κάνεις με τι θα ασχοληθείς ως ιδιώτης ;

-          Σκέπτομαι να πάω στην Τουρκία, εκεί με αγαπάνε, ίσως εκεί να γίνω και σύμβουλος στον Ερντογάν, έχω και να μείνω μια και έχω τον Πύργο μου εκεί.

-          Δεν είναι κακή ιδέα από εκεί μπορείς να πας και στην Ρωσία στον Πούτιν που έχεις πει πόσο πολύ τον θαυμάζεις.

-          Ναι θα χαρώ την σύνταξη μου μακριά από ότι με πληγώνει.

-          Σου εύχομαι τα καλύτερα και θα μείνεις στην Ιστορία ως ό Τελευταίος των Μοϊκανων της Μάχιμης πολιτικής μετά από εσένα θα έρθει το χάος.

-          Ευχαριστώ Νόστρα και τις καλύτερες ευχές μου στους Έλληνες.

Μπιιιιίπ Τέλος σύνδεσης. Insert new coin.


 Το blog εκφράζει προσωπικές και υποκειμενικές απόψεις με μεγάλες δόσεις

από Χιούμορ, Σάτιρα και φυσικά Τρολάρισμα μέχρι τελικής πτώσης.

Στα σχόλια ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.

Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.

Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.

Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.

Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.

Όποιος πιστεύει ότι θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.

E-mail :   nostradamos.hellas@gmail.com      

 

 

-           

 


Σχόλια

Δημοσίευση σχολίου

Εκφραστείτε Ελεύθερα !

Δημοφιλείς αναρτήσεις