Φέρτε πίσω την Ζωή μου

 


Θέμα : Κάθε πρόπερσι και καλύτερα. 

Γεια σας με λένε Τάκη

Είμαι 32 ετών και Δημόσιος Υπάλληλος, ο μπαμπάς μου ήταν στο ΠΑΣΟΚ και με έβαλε μέσα μόλις πήρα το πτυχίο.


Μην με ρωτήσετε τι σπούδασα γιατί ούτε που θυμάμαι.

Ελεύθερος και ωραίος, με έχουν βάλει σε μια υπηρεσία που δεν περνάει άνθρωπος, έχει κανονικά οργανικές θέσεις 34 και είμαι μόνος μου !  όταν συμπληρωθούν και οι υπόλοιπες θα ενεργοποιηθεί το τμήμα μου που είναι η αρχειοθέτηση του αρχείου.

Αυτό λένε θα γίνει τις επόμενες εκλογές.

Η δουλειά μου είναι μια Ρουτίνα – μια και δεν κάνω τίποτα - και έτσι και εγώ για αν μην βαρεθώ δεν πάω συχνά.

Λεφτουδάκια έβγαλα νωρίς μια και πούλησα ένα οικόπεδο που μου είχε γράψει η γιαγιά μου και αγόρασα Ομόλογα του Ελληνικού Δημοσίου, καλή περίπτωση, είχα και κάτι φίλους στην κλαδική και με βοήθησαν με τις πληροφορίες τους.

Σήμερα είναι μια ηλιόλουστη μέρα του Ιουλίου, κανονικά θα ζητούσα μια άδεια 10 – 15 ημερών από τον κο προϊστάμενο αλλά λείπει σε διακοπές στο εξοχικό του στο Κρανίδι και δεν θέλω να τον ανησυχήσω, έχει και τα παιδιά του μαζί.

Έτσι αποφάσισα να πάω διακοπές με ένα Ουκρανικό πιπίνι άλλο πράγμα που γνώρισα στην τράπεζα που είχα πάει προχθές να υπογράψω για το Νέο μου αυτοκίνητο 4.200 κυβικά Τζιπ.

Το πήρα γιατί αγόρασα με στεγαστικό δάνειο ένα διαμέρισμα στο Χαλάνδρι μια και εκεί είχαν μετακομίσει οι περισσότεροι συνάδελφοι που έμεναν πριν στα δυτικά προάστια.

Πήρα ένα καλό στεγαστικό με καλό επιτόκιο, δεν ξέρω πόσο ακριβός αλλά θα μου το κρατάνε από τον μισθό οπότε δεν θα μου φανεί.

Ευτυχώς μια και έχω άπλετο χρόνο τα πρωινά εργάζομαι στο Λογιστικό γραφείο του Θείου μου και με κάτι αλλά εξωτερικά τα βολεύω.

Σε λίγο θα περάσω από την τράπεζα γιατί μου έχει εγκρίνει ένα Διακοποδάνειο 3.000 ευρώ και να φανταστείτε ότι ούτε είχα κάνει σχετική αίτηση ! από ότι θυμάμαι.

Πήγα με το νέο μου Τζίπ, το πάρκαρα δίπλα που έχει ένα καλό παρκινγκ και πήγα στον υπεύθυνο υπάλληλο.

Η Κλεφτο Bank που πηγαίνω είναι μια μικρή αλλά πολλά υποσχόμενη, έχει ελάχιστα υποκαταστήματα στην Ελλάδα και είπα να την ενισχύσω με τα δάνεια που θα μου δώσει.

Υπάλληλος : Καλημέρα κε Παπαρόπουλε τι κάνετε

-          Πολύ καλά και σας ευχαριστώ για το Δάνειο αυτοκινήτου

-          Α ! δεν κάνει τίποτα, μα είναι δυνατόν να σας αφήναμε έτσι ; να έχετε ολόκληρο κλειστό γκαράζ και να μην έχετε ένα όμορφο και καινούργιο αυτοκίνητο

-          Ναι δεν έχετε και άδικο, το παλιό έχανε και λάδια και θα έκανε το πάτωμα χάλια.

-          Είδατε ; τελικά βρήκατε μοντέλο που να χωράει

-          Ναι πήρα αυτό, ( και δείχνει το κινητό μια Φώτο ) ήθελα το Hammer αλλά δεν χωρούσε.

-          Α ! υπέροχα και ωραίο χρώμα.

-          Ναι καλό είναι τώρα το στρώνω, έχω ξεκινήσει τα ταξίδια και τα ξύδια το προηγούμενο Σαββατοκύριακο είχα πάει Βόλο και Πήλιο, το έβαλα και σε χωματόδρομο, σφαίρα πάει.

-          Α ! πολύ καλά, με το σπίτι είσαστε καλά ; μετακομίσατε

-          Ναι αλλά είναι μεγάλο και θα ήθελα να βάλω καινούργια έπιπλα.

-          Κανένα πρόβλημα να συμπληρώστε αυτή την φόρμα για Καταναλωτικό Δάνειο, 6.000 ευρώ να πάρετε ότι θέλετε

-          Μα δεν φτάνουν τόσο κάνει μόνο το Σαλόνι 🤣😜😂

-          Εντάξει να το κάνουμε 12 καλά είναι ;

-          Ναι πολύ καλύτερα αν και θα συμβιβαστώ, αλλά τι να κάνω, μην είμαστε και σπάταλοι,  πότε θα τα βάλετε στον Λογαριασμό μου

-          Τώρα είναι 12.30 μέχρι τις 6 το απόγευμα θα είναι στον Λογαριασμό σας.

-          Α ! πολύ καλά για να πάω να τα παραγγείλω, θέλω και μια τηλεόραση Plasma.

-          Παρέλαβα χθες και την Πιστωτική κάρτα με 10.000 ευρώ όριο και σας ευχαριστώ, δεν το περίμενα μια και δεν είχα κάνει αίτηση.

-          Είδατε πόσο σας σκεπτόμαστε ; πάντα στην διάθεση σας.

-          Καλά που τα βρήκατε όλα αυτά τα λεφτά ; Δάνειο πήρατε και εσείς ;

-          Μα δεν τα μάθατε ο πρωθυπουργός είπε ότι το χρηματιστήριο αντικατοπτρίζει με την αλματώδη άνοδο και την πραγματική εικόνα της Οικονομίας μας.

-          Χμ ! έτσι θα είναι, πρωθυπουργός είναι κάτι θα ξέρει παραπάνω από εμένα.

-          Θα χρειαστείτε κάτι άλλο ;

-          Ναι , Α ! ναι γι αυτό ήρθα, να έχω γνωρίσει μια κοπέλα την Νατάσα και μου είπε ότι το όνειρο της ήταν να πάει σε ένα τροπικό μέρος με διακοπές, ξέρετε με κοκοφοίνικες, λευκές παραλίες με ψιλή παραδεισένια άμμο, ανανάδες, καρύδες, μαϊμούδες, και να περπατάει δίπλα στην αμμουδιά με ένα μεταξωτό παρεό.

-          Μισό λεπτό να δω τι έχουμε σήμερα ( πατάει τα πλήκτρα, κλικ, κλικ, κλικ) Ναι το βρήκα τι θα λέγατε για ένα Διακοποδάνειο 3.000 ευρώ ;

-          Μόνο ; τι με περάσατε ; για ψιλικατζή ;

-          Συγνώμη δεν ήθελα να σας προσβάλω θα το κάνουμε επί δύο να πάρει και η κοπέλα έχει άδεια διαμονής

-          Ναι

-          Επάγγελμα

-          Ανακουφίστρια ;

-          Οκ. Έχει και ΙΚΑ

-          Ναι και ΙΚΑ έχει και από όλα ! να δες την

-          Κούκλα ! Εγκρίνεται στα 6.000 ευρώ

-          Τέλεια.

-          Που θα πάτε , αν επιτρέπετε ;

-          Στα Τροπικά Νησιά Bora Bora, βρήκαμε ένα καλό πακέτο με το πρακτορείο ταξιδιών και θα πάμε πρώτη θέση με το αεροπλάνο, προσφορά για 15 μέρες, όλα πληρωμένα.

-          Τέλεια, μακάρι να μπορούσα να πάω και εγώ διακοπές αλλά βλέπετε έχουμε πολύ φόρτο εργασία καθημερινή, εγώ θα πάω διακοπές τον Σεπτέμβριο.

-          Καλά είναι και τότε. Σας ευχαριστώ.

-          Πάρτε και ένα διαφημιστικό φυλλάδιο για αποπληρωμή των δανείων σας με ένα δάνειο όλα σε ένα νοικοκυρεμένα.

-          Α ευχαριστώ.

Μπήκα στο Τζίπ είχα κλείσει τραπέζι στην Κηφισιά σε ένα καλό μαγαζί που έχει και αυτό 4 Michelin σαν τα λάστιχα μου, θα περίμενα να έρθει και η Νατάσα, της έχω πάρει και ένα δωράκι με τη νέα μου πιστωτική κάρτα ένα καλό κινητό.

Μετά λέω να πάμε να μείνουμε στο Λουτράκι να κάνουμε το απογευματινό μας μπανάκι και να σχεδιάσουμε το βραδάκι στο μπαράκι δίπλα στην θάλασσα με τους πυρσούς, τις ονειρεμένες μας διακοπές στα νησιά Bora Bora μακριά απο την πολύβουη Αθήνα και τις υποχρεώσεις.

Τελικά τι όμορφη είναι η ζωή στην Ελλάδα και να φανταστείτε ότι μετά το στρατιωτικό είχα σκεφτεί να πάω να ζήσω στην Γερμανία στο Μόναχο που είχα συγγενείς οικονομικούς μετανάστες από την Δράμα, φτωχούς, πόντιους.


Σχετικά ¨και άσχετα άρθρα εδώ : Nostradamos 


Το blog εκφράζει προσωπικές και υποκειμενικές απόψεις με μεγάλες δόσεις

από Χιούμορ, Σάτιρα και φυσικά Τρολάρισμα μέχρι τελικής πτώσης.

Στα σχόλια ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.

Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.

Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.

Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.

Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.

Όποιος πιστεύει ότι θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.

E-mail :   nostradamos.hellas@gmail.com  

Σχόλια

  1. φοβερος περιγραφεις τον μεσο νεοελληνα επι εποχης παχιων αγελάδων γιατι μολις περασαν τα 7 χροναι ευημερίας πλάκωσαν τα υπόλοιπα που ηταν ....(ας μην εκφραστω Προφητα σε διαβαζουν κι άλλοι)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΜΑΣΚΑτά
    Πολύ καλό κομπανιέρο
    Το .... θέμα !
    Ny suze ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ακριβής μέχρι κεραίας...
    Συνέχισε... :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Νοστράδαμε, πώς σου ξέφυγε αυτός;
    https://www.youtube.com/watch?v=8KWhg_N1-14

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Εκφραστείτε Ελεύθερα !

Δημοφιλείς αναρτήσεις