ΠΑΣΟΚ Σώσε μας

Τι είναι ο Αστικός Μύθος ;

Ένας αστικός μύθος , είναι μια αστική ιστορία ή ένας σύγχρονος θρύλος είναι ένα είδος λαογραφίας που περιλαμβάνει ιστορίες που κυκλοφόρησαν ως αληθινές, ειδικά όπως συνέβη σε έναν φίλο ή μέλος της οικογένειας, συχνά με τρομακτικά ή χιουμοριστικά στοιχεία.

Αυτοί οι θρύλοι μπορεί να είναι ψυχαγωγία, αλλά συχνά αφορούν μυστηριώδη κίνδυνο ή ενοχλητικά γεγονότα, όπως εξαφανίσεις και περίεργα αντικείμενα.

 Μπορούν επίσης να είναι επιβεβαίωση των ηθικών προτύπων, ή να αντανακλούν προκαταλήψεις, ή να είναι ένας τρόπος για να κατανοήσουμε τις κοινωνικές ανησυχίες.

Οι αστικοί θρύλοι κυκλοφορούν συχνότερα προφορικά, αλλά μπορούν να εξαπλωθούν από οποιοδήποτε μέσο, ​​συμπεριλαμβανομένων εφημερίδων, εφαρμογών ειδήσεων για κινητά, e-mail και κοινωνικών μέσων .

 Μερικοί αστικοί θρύλοι έχουν περάσει όλα αυτά τα χρόνια με μικρές μόνο αλλαγές που ταιριάζουν στις τοπικές παραλλαγές.

 Οι πρόσφατοι μύθοι τείνουν να αντικατοπτρίζουν τις σύγχρονες συνθήκες: για παράδειγμα, ο κοινός μύθος ενός ατόμου που ενέχεται και αναισθητοποιείται, μόνο για να ξυπνήσει και να συνειδητοποιήσει ότι τώρα χάνουν έναν νεφρό που υποτίθεται ότι αφαιρέθηκε χειρουργικά για μεταμόσχευση .

Ένας σύγχρονος Αστικός Μύθος είναι το παλαιό το «Ορθόδοξο» ΠΑΣΟΚ της περιόδου του Ανδρέα Παπανδρέου ( 1981- 1986 ).

Για όσους είναι από 15 – 35 ετών και δεν έζησαν την Εποχή ΠΑΣΟΚ και την Δύναμη και δυναμική Δραχμή οραματίζονται μια κοινωνική Ουτοπία μια κοινωνία ΠΑΣΟΚ όπου όλοι και όλα ήταν σε υπερβολικό βαθμό Σουρεαλιστικά ! μια Ιδανική Πολιτεία !

Οι βρύσες έβγαζαν σοκολάτα, ή μπύρα, τα σκυλιά τα έδεναν με λουκάνικα, και η διασκέδαση ήταν Υποχρεωτική σε μεγάλους ναούς του λαού - μπουζούκια -  με τα εκατομμύρια σπασμένα πιάτα και τα Ουίσκι 12 ετών να ρέουν σαν νερό όλη την εβδομάδα κάθε μέρα.

Δεν θα προσεγγίσουμε πολιτικά το φαινόμενο μια και το Blog δεν ασχολείται με πολιτικούς και πολίτικές αλλά με την ( Bright side of Life ) με σκωπτικό βλέμμα.

Αρχίζουμε, καλό ταξίδι με το αγαπημένο μας ΠΑΣΟΚ.

Με λένε Νίκο και ήμουν παλιά δημοσιογράφος.

Μια καλοκαιρινή μέρα τον Ιούλιο του 2020 είπα πηγαίνοντας στο χωρίο της γυναίκας μου να περάσω με μια μικρή παράκαμψη από τον Βαγγέλη παλιό φίλο και γνώριμο από τα χρυσά χρόνια του ΠΑΣΟΚ.

Του είχα τηλεφωνήσει και με περίμεναν.

Έφτασα σχεδόν μεσημεράκι, μια πολύ όμορφη μονοκατοικία με ένα μικρό κήπο μπροστά γεμάτο Λουλούδια όμορφα πράσινα κάγκελα και μια δίφυλλη σφυρήλατη βαριά σιδερένια  πόρτα που έγραφε 1981.

Διώροφη με κεραμίδια και από πίσω μεγάλος κήπος και μποστάνι.

Μόλις με είδε ο Βαγγέλης και η κυρία Μελπομένη έπεσαν στην Αγκαλιά μου και εγώ το ίδιο.

Σχεδόν 20 χρόνια είχα να τους δω.

Το τελετουργικό για Ελληνικό σπίτι ήταν απλό θα πηγαίναμε στο μεγάλο σαλόνι που φυσικά όλα ήταν πεντακάθαρα και ταχτοποιημένα με τα σεμέν και τις φωτογραφίες στις όμορφες κορνίζες και θα μου έφερναν το σπιτικό λικέρ από τις κερασιές τους εδώ πιο κάτω, όπως μου περιέγραψαν.

-          Κυρία Μελπομένη στην υγεία σας και στην υγεία των παιδιών σας, κλπ κλπ

-          Μετά ο Βαγγέλης μου είπε να περπατήσουμε να τα πούμε όσο η Μέλπω όπως την φώναζε θα ετοίμαζε να φάμε στην Κουζίνα όπως επέμενα μια και Δεν ήθελα να νιώθω ξένος.

-          Αρε Νίκο !  χάθηκες.

-          Η ζωή Βαγγέλη, η ζωή πες μου τα νέα σου.

-          Εγώ δεν έχω παράπονο, ο πατέρας μου ήταν όπως θα θυμάσαι Χουντικός με τον Παττακό και τον Παπαδόπουλο, Δούλευε εργολάβος στην ΜΟΜΑ που έφτιαχναν τους δρόμους. Το σπίτι ο Πατέρας μου το έφτιαξε όταν τα μισά τσιμέντα πήγαιναν για την γέφυρα που πέρασες πριν μπεις στην πόλη και τα μισά για το σπίτι, και να τα σίδερα και να τα υλικά.

-          Και πως άντεξε ρε Βαγγέλη η γέφυρα και δεν έπεσε;

-          Τα υλικά για την γέφυρα μια χαρά ήταν απλά τα βάζαμε παραπάνω, χα χα τι μου θύμισες με τα υλικά αυτά θα μπορούσαμε από τότε να χτίσουμε την γέφυρα στο Ρίο – Αντίρριο, όλο το χωρίο ωφελήθηκε όχι μόνο εγώ.

-          Καλά δεν αντέδρασε κανείς τότε ;

-          Όχι όσοι ήταν εναντίον μας έκαναν διακοπές στα νησιά με όλα τα έξοδα πληρωμένα και όταν γύρισαν βρήκαν και την γέφυρα και το σχολείο του χωρίου καινούργια, αγωνιστήκαν οι γονείς μας Νίκο, αγωνίστηκαν.

-          Τι λες ρε Βαγγέλη, Άρχοντας.

-          Ναι αλλά μετά ήρθε η αντιπολίτευση και εγώ σαν πιτσιρικάς θα ήμουν δαχτυλοδυχτούμενος με τον πατέρα που είχα, στο ΚΚΕ δεν με δέχτηκαν ούτε ζωγραφιστό και στην Αθήνα που είχα πάει το 1978 μπήκα στο ΠΑΣΟΚ.

-          Πως ήταν τότε ; 

-          Τι να σου πω φορούσαμε κάτι πολύ στενά παντελόνια που κατέληγαν σε κάτι μεγάλες καμπάνες, ανοιχτά πολύχρωμα πουκάμισα να φαίνεται το δασύτριχο στήθος με ένα μεγάλο σταυρό, παπούτσι μυτερό για να σκοτώνει τις κατσαρίδες στην γωνία και τακούνι  ! και μακρύ μαλλί και μουστάκι σαν τον Καραϊσκάκη και για καφέ στον Λέντζο.

-          Αλλά πέρασες καλά.

-          Ναι πήγαινα σε δημόσια σχολή για μηχανουργός – τορναδόρος και η μουσική η κοπέλες με είχαν συνεπάρει τότε για να βγάλω καμιά δραχμή πήγαινα και κολλούσα αφίσες, και ένας γνωστός μου είπε να κολλάω της κλαδικής του ΠΑΣΟΚ.

Ήμουν καλός και γρήγορος, ανέβηκα γρήγορα και κάποια στιγμή ήμουν - όταν γύρισα στο χωριό -  Πρασινοφρουρός.

-Τι λες ρε Βαγγέλη, Άρχοντας

Τότε γνώρισα σε ένα πανηγύρι την Μέλπω, κούκλα αλλά και εγώ αετός πηδούσα στο Τσάμικο 3 μέτρα στον αέρα !

Τελικά την Κυριακή 18 Οκτωβρίου 1981 κέρδισε το ΠΑΣΟΚ με 48 % και δεν μπορείς να φανταστείς το γλέντι στο σπίτι, τότε αρραβωνιαστήκαμε ! με παπά ΠΑΣΟΚ.

Μετά μπήκα στο δημόσιο, τότε με μια αίτηση και μια «πλάκα» ακτινογραφία θώρακος έμπαινες στο Δημόσιο, τρύπωσα που λένε, Δεν υπήρχε ΑΣΕΠ, έβαλα και την σύζυγο στην ίδια δημόσια εταιρία.

-Τι λες ρε Βαγγέλη, Άρχοντας

Κάναμε και 2 παιδιά και τα μεγάλωσε μια χαρά μια και σπάνια πήγαινε στην υπηρεσία, ήταν σε θέση που ήταν σαν να μην υπήρχε, καταλαβαίνεις !

Έτσι τότε έμπαιναν στο σπίτι 2 μισθοί με 13ο και 14ο μισθό, δώρα, επιδόματα, εγώ κάτι υπερορίες ( που φυσικά δεν υπήρχαν ) ο πατέρας μου και η μάνα μου συντάξεις καλές επιδόματα, και είχα και τα κτηματάκια μου με τα λεμόνια και τις ελιές μου και 100 κυψέλες με μελισσάκια, και το αμπελάκι για το κρασάκι της χρονιάς, περάσαμε καλά χρόνια, δεν έχω παράπονο, πάμε για φαγητό ;

Στην μεγάλη κουζίνα μας περίμενε ο Λαγός που είχε Πυροβολήσει  ο Βαγγέλης ( μου εγγυήθηκε ότι δεν θα έβρισκα σκάγια ) τα κρεμμύδια από τον κήπο, οι ντομάτες και όλα τα υλικά, το κόκκινο κρασί και το ψωμί δικό τους από σιτάρια από τα ορεινά που τα πήγαιναν σε πετρόμυλο η φέτα από εδώ βαρελίσια.

Όλη η Ιστορία της γαστρονομίας του τόπου σε ένα πιάτο.

-          Ρε Βαγγέλη βλέπω ότι εδώ που είχες την φωτογραφεία του Παπαδόπουλου έβαλες την αφίσα του Ανδρέα.

-          Ναι, να δες και παλιές φωτογραφίες τότες που είχαμε πάει το 1982 με την κλαδική εκδρομή ( όλα πληρωμένα από το κόμμα ) στην Βουλγαρία επί Τεοντόρ Ζίφκοφ. Τι να σου πω να δεις πως ζούσαν, παράδεισος, όλοι να φανταστείς ήταν δημόσιοι υπάλληλοι, κάτι που προσπάθησε το ΠΑΣΟΚ να κάνει και στην Ελλάδα αλλά δεν τον άφησαν τα μεγάλα συμφέροντα, άστα σου λέω άστα.

-          Ειλικρινά πιστεύεις ότι αυτό ήταν καλύτερο από τον καπιταλισμό ;

-          Να σου πω πιστεύω ότι το χρήμα κανονικά βγαίνει εκεί που υπάρχει ανθρώπινος μόχθος, εργασία και παραγωγή, αλλά να σου πω πάλι, αυτοί είναι σπουδαγμένοι και στα εξωτερικά, ξέρουν καλύτερα φαίνεται, μάλλον θα πρέπει να  είχαν βρει τον τρόπο να παράγουν λεφτά από το πουθενά !

Είχαμε χαλαρώσει, η Μέλπω είχε μαζέψει τα πιάτα ( της μάνας της προίκα )  και εμείς κουβεντιάζαμε μέχρι να έρθει το γλυκάκι που είχε φτιάξει με τα χεράκια της από την κληματαριά στην πίσω αυλή με τα σταφύλια Ιζαμπέλ που κάνουν σκιά στην BMW που είχε πάρει τελευταία για να πηγαίνει στην Αθήνα στα παιδιά.

-Τα παιδιά σου τι κάνουν;

-Μια χαρά και αυτά τα έβαλα στο δημόσιο ο μεγάλος είναι στην ΔΕΗ οδηγός Κλαρκ και η μικρή που τέλειωσε το Πανεπιστήμιο είναι στο Υπουργείο Οικονομικών και έχουν παντρεύει δημοσίους υπάλληλους, τα μισθά Νίκο μου να πέφτουν τα μισθά, βρέχει χιονίσει καραβάνα γεμίσει.

 -Τι λες ρε Βαγγέλη, Άρχοντας.

Τα κτήματα πως πάνε ;

Σωθήκαμε Νίκο μου από τότε μετά τον Ανδρέα ήρθε ο Μητσοτάκης θυμάσαι; Που κυβέρνησε μαζί με το KKE;  και έβαλε τότε τον Σαμαρά με κάτι Ντουντούκες να φωνάζει στα Σύνορα με Αλβανία « Ελάτε στην Ελλάδα, στον Παράδεισο». Και ήρθαν εργάτες Νίκο μου σχεδόν τσάμπα.

Και πήγα καλά αγόρασα και τα διπλανά κτήματα από κάτι Έλληνες που είχαν φύγει παλιά μετανάστες στην Αυστραλία και Αμερική και τα παιδιά τους δεν ήξεραν ούτε καν που είναι αυτά τα κτήματα και τώρα έχω 70 στρέμματα ελιές Κορωνέικης, ποτιστικές και τις έχω δηλώσει και Βιολογικές και παίρνω και επιδότηση. Φτωχικά και ταπεινά Νίκο μου, είμαστε μια απλή τυπική Ελληνική οικογένεια που επιβίωσε σε χαλεπούς καιρούς όταν άλλοι έφευγαν στο εξωτερικό, εμείς είπαμε να μείνουμε εδώ να αγωνιστούμε για ένα καλύτερο αύριο δικό μας και τον παιδιών μας.

-          Και της πατρίδας ;  Βαγγέλη

-          Ναι Νίκο μου, εμένα που με βλέπεις είχα όνειρα ήμουν με την Παράταξη του Άκη ( όχι του Πετρετζίκη ) και παραλίγο να βγει πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ ήμουν μέσα στο συνέδριο και τον ψήφισα, Κύριος ο Άκης – χόρευε το καλύτερο ζεϊμπέκικο -  αλλά τον έφαγαν οι σύντροφοι του, ήταν άπληστοι, για φαντάσου θα είχαμε τον Άκη για πρωθυπουργό  ! τι θα μπορούσε να κάνει ! Αλλά τον έριξαν στην «Μπουζού», αχαριστία φίλε μου.

Από τότες παράτησα το ΠΑΣΟΚ και γενικά τα πολιτικά, σιχάθηκα,  πέρασαν και τα χρόνια, έφυγε και ο Ανδρέας.

Η ώρα είχε περάσει μετά το πράγματι πολύ καλό σταφύλι γλυκό από την χρυσοχέρα Μελπομένη τους χαιρέτισα μπήκα στο αυτοκίνητο και έφυγα.

Στον δρόμο πλήρωσα τα διόδια 3,5 ευρώ και προσπαθούσα να υπολογίσω πόσες δραχμές είναι και τι αγόραζα σε δραχμές με τόσα λεφτά, με αυτά και με αυτά έφτασα στον προορισμό μου !

Το ΠΑΣΟΚ ήταν γραφτό να γίνει Αστικός Μύθος και να απαλύνει τον πόνο του κάθε αδικημένου, ήταν το φάρμακο για την Αστική μας κατάθλιψη !

Ακόμα και αν δεν υπήρχε θα έπρεπε να το έχουμε εφεύρει !

Αν πράγματι δεν μπορέσω να βρω αισιόδοξες απαντήσεις και λύσεις στα χιλιάδες αναπάντητα ερωτήματα και γιατί τώρα που θα είμαι κλειδωμένος στο σπίτι με τους κορονιασμένους όλη μέρα στην T.V.  θα αναφωνήσω και εγώ μαζί με την πιτσιρικαρία : ΠΑΣΟΚ σώσε μας.


Το blog εκφράζει προσωπικές και υποκειμενικές απόψεις με μεγάλες δόσεις

από Χιούμορ, Σάτιρα και φυσικά Τρολάρισμα μέχρι τελικής πτώσης.

Στα σχόλια ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.

Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.

Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.

Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.

Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.

Όποιος πιστεύει ότι θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.

E-mail :   nostradamos.hellas@gmail.com  







 

Σχόλια

  1. Καυστικός, Σαρκαστικός και αστείος αγαπητέ προφήτα, είστε μια πραγματική απόλαυση!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΕΥΓΕ προφήτα.. Απλά απερίγραπτος

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Εκφραστείτε Ελεύθερα !

Δημοφιλείς αναρτήσεις