Οι Δανοί μαθητές επισκέπτονται το Λονδίνο για να μάθουν για το Ισλάμ.

 


Το Ισλάμ στην Ευρώπη

Οι 28 μαθητές από το 8ο και 9ο Γυμνάσιο της Regnbueskolen που είναι στο προάστιο Aarhus της Hammel επισκέφθηκαν το Λονδίνο το Κεντρικό Τζαμί ως μέρος του εκπαιδευτικού ταξιδιού τους στο Λονδίνου. 

"Ήταν μια εξαιρετική εμπειρία!

 Έζησε τη θρησκεία από μέσα μας, μας έδωσε μια εικόνα για το Ισλάμ με έναν εντελώς διαφορετικό τρόπο από ό, τι φανταζόμασταν. Πιστεύουμε ότι όλοι πρέπει να το δοκιμάσουν, ειδικά εκείνοι που αποκρούονται από άλλες θρησκείες, καθώς ήταν μια εμπειρία που δεν θα ξεχάσουμε ποτέ. Το να επισκεφθούμε το τζαμί μας έκανε να καταλάβουμε ότι οι άνθρωποι μπορούν εύκολα να ζουν δίπλα - δίπλα ενώ σέβονται ο ένας τον άλλον, αλλά χωρίς την ίδια πίστη και πίστη », γράφουν δύο από τους μαθητές. 

Η επίσκεψη οργανώθηκε εκ των προτέρων και ένας ιμάμης περίμενε στην είσοδο του τζαμιού όταν έφτασε το σχολείο. Οι μισοί μαθητές ήταν κορίτσια και φορούσαν μαντίλα από σεβασμό στο Ισλάμ. Οι μαθητές έβγαλαν τα παπούτσια τους και στη συνέχεια μεταφέρθηκαν στην αίθουσα προσευχής.

 

Οι μαθητές στη συνέχεια επισκέφθηκαν το μουσείο του τζαμιού, όπου τους είχαν δείξει τις ομοιότητες μεταξύ Χριστιανισμού και του Ισλάμ.

 Στο μουσείο ο ιμάμης προσέφερε στα κορίτσια και τις γυναίκες δασκάλους να επισκεφθούν το γυναικείο μπαλκόνι.

 Στη συνέχεια, μια φιλική νεαρή μουσουλμάνα εμφανίστηκε για να απαντήσει στις ερωτήσεις τους σχετικά με την ισότητα των φύλων ( ισότητα  των φύλων;) , τη συζήτηση για τη μαντίλα της Δανίας και τους όρους, το γάμο και το φόρεμα των μουσουλμάνων γυναικών.

«Οι άνδρες δεν είναι καλύτεροι από τις γυναίκες, αλλά όλοι έχουμε διαφορετικούς ρόλους στην κοινωνία. Οι γυναίκες είναι υπεύθυνες για τη διδασκαλία των παιδιών τους και για την παρασκευή φαγητού, ενώ οι άνδρες είναι υπεύθυνοι για την ευγενική φροντίδα της οικογένειάς τους.

Φοράω μαντίλα με τη δική μου ελεύθερη βούληση, όχι επειδή είμαι αναγκασμένος. Δεν έχω το δικαίωμα να αποφασίσω ποιος είναι πραγματικός Μουσουλμάνοι και που δεν είναι, αλλά νομίζω ότι είναι ασέβεια και δεν βλέπω κανένα λόγο να επιδεικνύω το σώμα μου με σφιχτά παντελόνια και πουκάμισα.

Οι Μουσουλμανικοί πληθυσμοί αυξάνονται σε όλη την Ευρωπαϊκή ήπειρο, έχοντας την μεγαλύτερη πυκνότητα πληθυσμού σε χώρες με μεγάλη ανεκτικότητα στην διαφορετικότητα και αποδοχή.

Ιδιαίτερα οι χώρες που είχαν στο παρελθόν αποικίες τέινονται – ως να είχαν τύψεις – φιλικά στους πληθυσμούς των πρώην αποικιών.

To Ισλάμ είναι ιδιαίτερα ελκυστικό στις Νέες ηλικίες.

Το Ισλάμ έχει μέλλον στην Ευρώπη. 

Πηγή : Οι Δανοί μαθητές  για να μάθουν για το Ισλάμ  



Το blog εκφράζει προσωπικές και υποκειμενικές απόψεις με μεγάλες δόσεις

από Χιούμορ, Σάτιρα και φυσικά Τρολάρισμα μέχρι τελικής πτώσης.

Στα σχόλια ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.

Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.

Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.

Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.

Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.

Όποιος πιστεύει ότι θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.

E-mail :   nostradamos.hellas@gmail.com  

Σχόλια

  1. Η γυναίκα στο Κοράνι

    Ξεκινώντας από τη θρησκεία, βλέπουμε πώς το ιερό βιβλίο των μουσουλμάνων, το Κοράνι, τονίζει ότι οι γυναίκες «οφείλουσι να εκπληρώσι τα εαυτών καθήκοντα ώς αρμόζει, οι δε άνδρες να προσφέρωνται προς αυτάς μετά δικαιοσύνης, αλλ’ έχουσι την εαυτών εξουσίαν» (Η Βούς, 2:228). Κατά τη μουσουλμανική θρησκευτική παράδοση, ο Μωάμεθ είπε χαρακτηριστικά για τη στάση της γυναίκας προς τον σύζυγο της: «Αν είχα εξουσία για το προσκύνημα, θα έδινα εντολή να προσκυνά η γυναίκα τον άνδρα της» [2]. Κάθε σύζυγος είναι υποχρεωμένη να έχει στάση προσοχής απέναντι στον σύζυγο της και να τον υπακούει, εκτός εάν αυτός θέλει κάτι το οποίο είναι θρησκευτικά απαγορευμένο. Αυτή διαμένει στην κατοικία του άνδρα της. Χωρίς την άδειά του, δεν μπορεί να κάνει επισκέψεις, ούτε και ελεύθερη επαγγελματική ζωή. Η απαγόρευση αυτή υπάρχει και σε νεώτερες νομοθεσίες, όπως, παραδείγματος χάριν, στην Αίγυπτο, στη Συρία, στο Ιράν και στο Ιράκ.

    Όπως φαίνεται από τα πιο πάνω χωρία, μιλώντας συνήθως για τη γυναίκα και τη θέση της στην ισλαμική κοινωνία γίνεται αναφορά στη σύζυγο-γυναίκα, μια και στις μουσουλμανικές χώρες το μοντέλο της ελεύθερης μοναχικής γυναικας είναι άγνωστο. Κάθε σύζυγος εχει το δικαίωμα να επισκέπτεται τους γονείς της και τους στενούς συγγενείς της, παρόλο πού ο σύζυγος μπορεί να της απαγορεύσει να δέχεται επισκέψεις, εξαιρουμένων μικρών παιδιών από προηγούμενο γάμο, και κατά τους Μαλικίτες ακόμα και τους γονείς της μέχρι μόνο μία φορά την εβδομάδα. Η γυναίκα είναι υποχρεωμένη να έχει συζυγικές σχέσεις με τον άνδρα της, εκτός αν ο τελευταίος δεν έχει καταβάλει το συμφωνημένο μέρος της προίκας η εάν ένεκα νηστείας δικαιούται να αρνηθεί. Αδικαιολόγητη άρνηση των συζυγικών σχέσεων δίνει αυτόματα στον άνδρα το δικαίωμα για έκφραση της αποπομπής. Το ίδιο αποτέλεσμα έχει και η τυχόν χρήση αντισυλληπτικών εκ μέρους της γυναίκας.

    Το Κοράνι επιτρέπει στους άνδρες να τιμωρούν τις γυναίκες σε περιπτώσεις απείθειας, μή εφαρμογής των καθηκόντων τους, αλλά και για λόγους βελτίωσης του χαρακτήρα. Χαρακτηριστικά είναι στην προκειμένη περίπτωση τα λόγια του χωρίου (Αι Γυναίκες, 4:38); «Οί άνδρες είναι ανώτεροι των γυναικών ένεκα της ιδιότητος δι’ ης ο Θεός ύψ’ωσε τους μέν επί των δέ, και διότι οι άνδρες προικίζουσι τάς γυναίκας εκ του πλούτου αυτών… Ονειδίζετε εκείνας, ων την απείθειαν πτοεισθε. Θέλετε ορίσει εις αυτάς χωριστήν κοίτην, τύπτοντες αυτάς. Εάν όμως ύπακούωσιν υμάς, έστε προς αυτάς ευμενείς».

    Ο ισλαμικός φονταμενταλιασμός από τη μια και η πατριαρχική δομή της κοινωνίας από την άλλη συμβάλλουν στη διατήρηση της ανισότητας μεταξύ των δύο φύλων.

    Κατά τον μεγάλο μουσουλμάνο θεολόγο Al Ghazali «Ο γάμος είναι ένα είδος σκλαβιάς για τη γυναίκα. Καθήκον της είναι η απόλυτη υπακοή στον άνδρα σε κάθε πράγμα, εκτός εάν αυτό βρίσκεται σε αντίθεση με τους νόμους του Ισλάμ».

    1. Ch. Chahata, Droit Musulman, Daloz, 1970, 111. 1. Γ. Δεληγιάννη, Οικογενειακό Δίκαιο II. Συζυγικές σχέσεις-Διαζύγιο, Θεσσαλονίκη 1987,235.
    2. Ιμπραχίμ (Αβραάμ) Χαλίλ Νταμπούρ, Γάμος και Οικογένεια κατά το Ισλάμ, Θεσσαλονίκη, 1990, 242.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ότι χειρότερο κρίμα στον γυναικείο πληθυσμό η γυναίκα να μην επισκέπτεται κανέναν ο άντρας όπου θέλει πάει ζήλια καθαρη

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Εκφραστείτε Ελεύθερα !

Δημοφιλείς αναρτήσεις